tirsdag den 7. august 2012

Min underbevidsthed.

Min underbevidsthed, den er der og den arbejder. Hvordan den arbejder? Hvad der egentligt sker? Det ved jeg ikke noget om.
Jeg tror på at underbevidstheden arbejder i min tjeneste.

Nogen gange når ting sker (eller for det meste først bagefter), kan jeg huske at jeg har tænkt: 'Jeg kunne godt tænke mig....' - på et eller andet tidspunkt.
F.eks kort tid efter jeg flyttet til Danmark, skiftet jeg bank og kan huske jeg sad og tænkte til mødet med rådgiveren, Jeg gad bare godt arbejde i Danske Bank, det virker som et skønt sted at arbejde. Ganske præsis 10 år senere blev jeg headhuntet til et job i Danske Bank. Et stykke tid efter jeg havde startet, slog det mig at jeg havde tænkt tanken. Og der sad jeg, ti år efter, med et arbejde jeg ikke havde søgt, et jeg vel egentligt heller ikke var kvalificeret til, men et job jeg havde tænkt ti år tidligere at jeg gerne ville have.

De gange hvor jeg virkelig lægger mærke til at underbevidstheden fører mig der hen hvor jeg har udtrykket et ønske om at komme hen, så bliver jeg ydmyg og taknemlig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar