mandag den 13. august 2012

Har jeg levet før??!!

Nogen gange i mit liv har jeg mødt mennesker som jeg har fornemmelsen af at have mødt før, og ikke bare mødt før,  men nogen jeg har kendt rigtigt godt.

Tror alle kender den fornemmelse af at virkelig falde i hak, som om man altid har kendt hinanden.

For nyligt har jeg mødt en, som jeg har 'kendt altid'. Det får mig igen til at tænke over, det som jeg tror på, nemlig at man lever igen.
Det er en enormt stor tanke at forholde sig til, de fleste mennesker jeg har mødt, de har svært ved at tro at det kan være rigtigt.

Jeg tænker bare, så modbevis mig, giv mig beviser på at JEG tager fejl.

Ikke at jeg ønsker at missionere, eller på anden måde at 'farve' hvad andre skal synes, mene og tro. Men her på min blog, her er jeg mig, og fortæller mine meninger om hvad jeg tror på.

For mig virker det underligt at min sjæl bare skulle vandre rundt her på jorden i de x antal år jeg lever.

Jeg tror på at jeg har levet flere gange, jeg kan huske små detaljer fra andre liv,  jeg har fået fortalt detaljer fra liv jeg har levet. Om det så er ren fantasi, det kan jeg nogen gange selv være tilbøjelig til at tro. Men så er det at jeg 'støder' ind i nye mennesker, det burde være fremmede, men det er som om jeg har kendt dem altid. Noget siger mig det er en lille påmindelse, om at der er så meget vi mennesker ikke begriber, det er så meget mere der er så meget større end os.

Min tro, min intuition, mit hjerte, hele min sjæl siger mig, at den har været her før, den kommer også igen, i en anden version. For hver gang den er her, så udvikler den sig, den lærer mere, den kan mere, den vil mere. For at alt det jeg har været igennem, bare skal give lidt mening for mig, tror jeg at alt er forhåndsbestemt, jeg tror sjælen har valgt det her liv, de her udfordringer, for at blive en bedre udgave af sig selv.

Derudover tror jeg på at jeg omgiver mig med nogen af de samme mennesker, igen og igen. men i andre relationer. Jeg tror at når jeg møder en der var super vigtig for mig i et tidligere liv, så mærker jeg det ind i det her liv. Og lyn-hurtigt ved jeg det, og jeg tror så på et eller andet plan så kan alle mærke det, om de tør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar