onsdag den 26. marts 2014

Bankelyden

Som regel er det KUN mig selv der ser og oplever når der er kontakt fra 'den anden side', men ingen regel uden undtagelse.

For et stykke tid siden vågnet vi begge af at der blev 'banket på'. Først troede jeg at jeg drømte, men vi vågnet begge to og bankelyden fortsatte efter vi var helt vågne. Det lød som om det banket inden i en træboks, sådan lidt hult. Og det lød som om det var lige bag vore hoveder. Vi har en ren murvæg bag os, alle ydervægge i huset er murvægge. Rent logisk kunne det ikke være yderdøren. da vi normalt ikke en gang kan høre ringeklokken helt inde i soveværelset. Det er tre lukkede døre mellem soveværelset og yderdøren, og man skal igennem entre, stue og køkken for at komme til soveværelset, så nej den dør kan vi ikke høre om der bliver banket på. 

Men der i nattens mørke, blev vi enige om at der nok blev banket på yderdøren. Og stod op og åbnet, men det var selvsagt ingen. Underligt, min kæreste valgte lige at hoppe i et par sko og lige tjekke rundt om huset, men det var ingen. 

Da vi kom i seng igen, kom jeg i tanke om at jeg dagen før havde tænkt meget over at det er underligt at det normalt kun er mig der 'oplever' det alternative. Og at jeg var nervøs for at virke utroværdig når jeg taler om det. Bange for at han lige så pludseligt synes det er for meget.
Vi blev enige om at det var 'den anden side' der lige ville 'vise' at de var der, således jeg ikke var i tvivl om at de var og at han også fik et bevis på at de eksisterer (som jeg åbenbart ønsket).

1 kommentar:

  1. Knock knock... who's there.... A gost is here.... ;) ;)

    SvarSlet