tirsdag den 2. juli 2013

Mine alternative evner - nogen dage en gave jeg er stolt af - andre dage en belastning - Men altid tilstede.


Hold da op hvor kan det være belastende at have alternative evner nogen gange.

Forleden nat var det rigtigt meget belastende.

Jeg var lige ved at falde i søvn, så hørte jeg at døren åbnet sig i soveværelset.
Selvfølgelig vågnet jeg, og troede straks det var min datter, der lige var inde og kigge. Stod op og gik ind til hende. Hun sov som en engel. Og var langt væk i drømmeland.

Nå, det er nok gennemtræk - tænkte jeg, lukket vinduerne og gik i seng.

Da jeg var ved at falde i søvn igen, åbnet døren sig lige så stille, ikke helt op. Kun på klem, lidt  ligesom når man lige skal kigge ind til en af sine børn der sover. Jeg vågnet helt op og lå og kigget på døren. Så blev den lukket igen, lige så stille. Dørhåndtaget gik ned og døren blev lukket pænt.

Ok, så er det nok 'en' der gerne vil i kontakt. Jeg besluttet mig for at finde ud af hvem det var og hvad 'den' ville. MEN nej, det var umulig at få kontakt.

Jeg blev liggende og kigge på døren, tændte lyset og lå bare og kigget. Tror døren nåede at åbne og lukke 10-12 gange på samme måde i løbet af natten. Så endeligt, ved 4 tiden var det 'ro'! Rart, så kunne jeg lige nå to timers søvn inden vækkeuret fortalte det var morgen.

4 kommentarer:

  1. Hold da op..... det må være svært, når sådan noget kommer til dig/sker for dig....
    ♥ Anne

    SvarSlet
  2. Før blev jeg bange, nu har jeg accepteret det. Men ja, det er lidt belastende :) <3

    SvarSlet
  3. jeg tror på at mange mennesker har en form for evne
    til at mærke eller se ting, som virker uvirkeligt.
    de skubber det bare fra sig.
    De der åbner op og giver plads til det..
    kan hjælpe de som ikke har evnen.
    Det er dejligt at nogle bruger disse evner fornuftigt. :-)
    Birthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det tror jeg du har helt ret i.
      TAK!

      Slet